Uživatelská školení

Usnadněte uživatelům adopci
informačních systémů

Co je uživatelské školení

Zavedení nového systému nestačí – pokud uživatelé přesně nevědí, jak s ním pracovat, mohou být zmatení, neefektivní nebo dělat chyby, které ovlivní celý chod firmy. Kvalitní uživatelské školení je proto klíčové pro hladké přijetí nového softwaru nebo procesů do běžného provozu.

Školení pomáhá uživatelům rychle se zorientovat, osvojit si nové funkce a vybudovat si jistotu v každodenní práci. Díky tomu výrazně snížíte čas i náklady vynaložené na uživatelskou podporu, ušetříte energii na řešení opakovaných dotazů (to se týká také interních konzultací s kolegy) a zbytečných chyb a zajistíte, že investice do nového systému přinese očekávané výsledky.

Přínosy uživatelského školení

Rychlé přijetí nového systému

Snížení chybovosti uživatelů

Menší potřeba podpory a helpdesku

Vyšší spokojenost zaměstnanců

Zvýšení efektivity práce

Možnost opakovaných nebo individuálních kurzů

Jak probíhá spolupráce

  • Ozveme se vám co nejdříve a domluvíme si videohovor k upřesnění potřeb a počtu uživatelů.
  • Poradíme se s týmem o proveditelnosti z hlediska vašich záměrů a našich kapacit.
  • Domluvíme si formu a podmínky školení podle vašich preferencí.
  • Požádáme o informace o systémech a úrovni znalostí uživatelů. Pokud potřebujete, doporučíme úvodní audit znalostí, který můžeme zajistit.
  • Provedeme praktická školení na míru pro vaše zaměstnance.
  • Můžeme vytvořit školící materiály, návody, případně záznamy ze školení.
  • Můžeme rošířit spolupráci například o iterativní business analýzu a IT analýzu.

Často kladené dotazy

Zkušení lektoři, kteří systém dobře znají a vše vysvětlí srozumitelně.

Ano, nabízíme opakovací kurzy, webináře i individuální školení.

Většina zvládne základní operace během několika dní, na složitější procesy připravíme speciální workshopy.

Napište si o konzultaci zdarma

Povinné pokud jednáte za podnikatelský subjekt. Může být i zahraniční.